ul. Zamknięta 10 lok. 1.5, 30-554 Kraków

12 444 666 4 (pn-pt 9-17)
kontakt@luxperfumy.pl

Brak możliwości odbioru osobistego.

Najczęściej zadawane pytania

Przed wysłaniem wiadomości zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Zobacz także pełną listę najczęściej zadawanych pytań – kliknij

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Wszystkie zamówienia złożone do godziny 12 w dni robocze, staramy się realizować tego samego dnia.

Gdyby nam się nie udało, maksymalny czas realizacji do 3 dni robocze.

Jakie metody płatności są dostępne?

W chwili obecnej oferujemy płatności online gdzie dostępnych jest wiele banków.
Przy płatności online zapłata za Twoje zamówienie jest widoczna natychmiastowo w naszym sklepie.

Dodatkowo umożliwiamy dokonanie płatności przelewem.

Jeśli posiadasz kartę Visa lub MasterCard, możesz nią zapłacić wybierając płatności przez Przelewy24

Oferujemy także możliwość dokonania zamówienia za pobraniem gdzie za towar i przesyłkę zapłacisz przy jej odbiorze.

Jakie metody dostawy są dostępne?

W chwili obecnej dostawy są realizowane za pośrednictwem:

  • Kurier
    • DPD – możliwy odbiór w punkcie
    • UPS – możliwy odbiór w punkcie
  • Paczkomaty InPost
  • Poczta Polska – możliwy odbiór w punkcie.

Każdy z powyższych sposobów dostawy umożliwia płatności za pobraniem.

Ze względu na formę prowadzonej działalności nie umożliwiamy odbioru osobistego przesyłek.
Jeśli chcesz odebrać przesyłkę w dogodnym dla Ciebie czasie wybierz przesyłkę z odbiorem w punkcie.

Jak długo trwa doręczenie przesyłki?

Przesyłki kurierskie i paczkomatowe doręczane są zazwyczaj w ciągu 1 dnia roboczego.

Przesyłki poprzez Pocztę Polską docierają w ciągu 2-3 dni roboczych.

Doręczenie paczki w ruchu trwa ok. 5 dni.

Po wysłaniu przez nas do Ciebie przesyłki, otrzymasz jej nr oraz bezpośredni link gdzie możesz sprawdzić jej status.

Czy zakupy w sklepie są bezpieczne?

Nasz sklep spełnia wszelkie wymogi bezpieczeństwa.

Posiadamy certyfikat SSL, który uniemożliwia „podsłuchanie” komunikacji ze sklepem a więc nikt nie może wykraść Twoich danych.

Spełniamy także wszelkie wymogi jakie nakłada na nas RODO.
Masz prawo dostępu do swoich danych oraz ich usunięcia.

Wszelkie dane naszych klientów są przechowywane na osobym serwerze bazodanowym oraz tworzona jest pełna kopia bezpieczeństwa kilka razy dziennie.

Nasz dział IT ciągle monitoruje sklep pod kątem prawidłowego działania.

Czy otrzymam rachunek/fakturę za zamówienie?

Oczywiście, do każdego zamówienia generowana jest automatycznie przez nasz system faktura, która jest przesyłana na maila.

Zgodnie z przepisami faktura może zostać wystawiona nawet w momencie doręczenia paczki. 

Jeśli faktura do Ciebie nie dotarła, skontaktuj się z nami.

Dane firmy / Właściciela sklepu

dane_firmy

Wyślij nam wiadomość