ul. Zamknięta 10 lok. 1.5, 30-554 Kraków

12 444 666 4 (pn-pt 9-17)
[email protected]

Brak możliwości odbioru osobistego.

Najczęściej zadawane pytania

Przed wysłaniem wiadomości zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Zobacz także pełną listę najczęściej zadawanych pytań – kliknij

Wszystkie zamówienia złożone do godziny 11:30 w dni robocze, staramy się realizować tego samego dnia.

Gdyby nam się to nie udało, co nam się bardzo rzadko zdarza, maksymalny czas realizacji to 3 dni robocze.

W chwili obecnej oferujemy płatności online gdzie dostępnych jest wiele banków.
Przy płatności online zapłata za Twoje zamówienie jest widoczna natychmiastowo w naszym sklepie.

Dodatkowo umożliwiamy dokonanie płatności przelewem.

Jeśli posiadasz kartę Visa lub MasterCard, możesz nią zapłacić wybierając płatności przez Pay Now

Oferujemy także możliwość dokonania zamówienia za pobraniem gdzie za towar i przesyłkę zapłacisz przy jej odbiorze.

W chwili obecnej dostawy są realizowane za pośrednictwem:

  • Kurier InPost
  • Paczkomaty InPost
  • Poczta Polska – możliwy odbiór w punkcie.

Każdy z powyższych sposobów (poza Paczkomatami) dostawy umożliwia płatności za pobraniem.

Ze względu na formę prowadzonej działalności nie umożliwiamy odbioru osobistego przesyłek.
Jeśli chcesz odebrać przesyłkę w dogodnym dla Ciebie czasie wybierz przesyłkę z odbiorem w punkcie.

Przesyłki kurierskie i paczkomatowe doręczane są zazwyczaj w ciągu 1 dnia roboczego.

Przesyłki poprzez Pocztę Polską docierają w ciągu 2-3 dni roboczych.

Po wysłaniu przez nas do Ciebie przesyłki, otrzymasz jej nr oraz bezpośredni link gdzie możesz sprawdzić jej status.

Nasz sklep spełnia wszelkie wymogi bezpieczeństwa.

Posiadamy certyfikat SSL, który uniemożliwia „podsłuchanie” komunikacji ze sklepem a więc nikt nie może wykraść Twoich danych.

Spełniamy także wszelkie wymogi jakie nakłada na nas RODO.
Masz prawo dostępu do swoich danych oraz ich usunięcia.

Wszelkie dane naszych klientów są przechowywane na osobym serwerze bazodanowym oraz tworzona jest pełna kopia bezpieczeństwa kilka razy dziennie.

Nasz dział IT ciągle monitoruje sklep pod kątem prawidłowego działania.

Oczywiście, do każdego zamówienia przesyłany na email jest paragon.
Jeśli wystawimy fakturę, jest ona również przesyłana na maila.

Zgodnie z przepisami faktura może zostać wystawiona nawet w momencie doręczenia paczki. 

Jeśli faktura do Ciebie nie dotarła, skontaktuj się z nami.

Dane firmy / Właściciela sklepu

dane_firmy

Wyślij nam wiadomość