FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z naszym sklepem. 
Jeśli nasuną się Państwu jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy do kontaktu z nami poprzez zakładkę Kontakt

Zamówienie produktu

Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym?
    Nawigacja w sklepie jest zaprojektowana tak, aby była dla Ciebie jak najbardziej intuicyjna. Masz kilka możliwości szybkiego odnalezienia interesującego Cię produktu:
  • Główne menu kategorii (góra sklepu) gdzie możesz odnaleźć interesujące Cię produkty.
  • Wyszukiwarka (góra sklepu) dzięki której łatwo odnajdziesz szukany produkt używając jego nazwy.
  • Przeglądając kategorie możesz również skorzystać z opcji filtrów umieszczonych z lewej strony sklepu. Filtry pozwalają odnaleźć artykuły o określonych cechach.
W jakiej sytuacji przesyłka jest darmowa?

Szczegółowe informacje odnośnie poziomów darmowej przesyłki znajdują się na stronie informacyjnej:

Koszty dostawy

Dodatkowo sprawdź informację o promocyjnej darmowej przesyłce:

Darmowa przesyłka

Czy produkt jest dostępny?

Na stronie produktu przy wyborze jego pojemności, zawsze widoczny jest aktualny stan magazynowy. Dodatkowo, aby ułatwić zakupy, produkty, których nie ma na stanie nie są możliwe do zamówienia.

Czy jest dostępny live chat?

W prawym dolnym rogu sklepu znajduje się ikona aplikacji messenger, gdzie używając swojego konta facebook możesz łatwo się nami skontaktować i porozmawiać „na żywo”.

Do czego służy lista życzeń?

Możesz zapisać na później produkty, które Ci się spodobały. 

Następnie po zalogowaniu możesz przeglądać wcześniej zapisane produkty aby je zamówić.

Jak dokonać rejestracji w sklepie?

Rejestracja w naszym sklepie nie jest konieczna do złożenia zamówienia.

Zachęcamy jednak do założenia konta.

W tym celu należy kliknąć w link rejestracji w prawej górnej części sklepu.

Umożliwiamy rejestrację szybki i bezpieczny sposób z wykorzystaniem Facebook’a oraz Google.

Składanie zamówienia

Czy muszę posiadać konto aby złożyć zamówienie?

Nie, zamówienie może zostać złożone bez zakładania konta w naszym sklepie. Zostanie ono standardowo zrealizowane. Sam proces składania zamówienia jest identyczny z tym dla osób posiadających konto w naszym sklepie.

Zachęcamy jednak do założenia konta, dzięki temu będziesz mieć podgląd na listę wszystkich swoich zamówień.

Czy jeśli złożę zamówienie bez zakładania konta, otrzymam mailowo potwierdzenie?

Tak, zamówienie to nie różni się niczym od tego złożonego przez osoby posiadające konto. Wobec tego otrzymasz od nas wszystkie maile związane z zamówieniem na każdym etapie jego realizacji.

Czy możliwe jest dokonanie zmian w zamówieniu?

Do momentu przekazania zamówienia do wysyłki, możesz dokonać w nim zmian.

W tym celu skontaktuj się z nami poprzez email: zamowienia@luxperfumy.pl

Czy można złożyć zamówienie mailowo lub telefonicznie?

Oczywiście, zamówienie może zostać złożone w tej formie.
W takiej sytuacji prosimy o kontakt z nami a my wprowadzimy zamówienie w systemie.

Kolejnym krokiem jest płatność za zamówienie, wyślemy do Ciebie indywidualny link do opłacenia zamówienia złożonego w tej formie.

Zamówienia złożone poprzez email lub telefon nie mogą korzystać z kodów rabatowych.

Mail dedykowany do zamówień: zamowienia@luxperfumy.pl

Jak skorzystać z kodów rabatowych?

Jeśli posiadasz kod rabatowy do naszego sklepu wprowadź go w koszyku.

Kod spowoduje obniżenie kwoty do zapłaty lub wyzeruje koszt przesyłki w zależności od rodzaju kodu.

Kwoty do zapłaty będzie już kwotą po rabacie.

Jak sprawdzić status zamówienia?

Na każdym etapie realizacji zamówienia, otrzymasz od nas mailową informację.

W każdej chwili możesz sprawdzić status zamówienia na dedykowanej stronie:

https://luxperfumy.pl/sledzenie-zamowienia/

lub po zalogowaniu się na swoje konto w naszym sklepie.

Jeśli masz dodatkowe pytania odnośnie statusu zamówienia, wyślij nam email na adres zamowienia@luxperfumy.pl

Jak otrzymać fakturę VAT?

Faktura VAT jest przesyłana w formie elektronicznej do każdego złożonego zamówienia.

Zgodnie z przepisami prawa fakturę możemy wysłać najpóźniej w dniu doręczenia przesyłki.

Jeśli faktura do Ciebie nie dotarła, prosimy o kontakt z nami pod adresem:

faktury@luxperfumy.pl

Czy mogę anulować złożone zamówienie?

Możliwość anulowania zamówienia istnieje do momentu wysyłki przez nas przesyłki.

W tym celu skontaktuj się z nami niezwłocznie pod adresem zamowienia@luxperfumy.pl

Gdy anulujemy Twoje zamówienie otrzymasz zwrot wpłaconych środków na konto bankowe lub poprzez taką samą metodę płatności jeśli płatność była dokonana online.

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystkie zamówienia staramy się realizować w ciągu 24h od momentu zamówienia. 

W wyjątkowych sytuacjach dajemy sobie maksymalnie 72h na realizację zamówienia.

Dostawa

Jaki jest koszt i czas dostawy?

Przesyłki kurierskie są dostarczane w ciągu 1 dnia roboczego.

Przesyłki pocztowe są dostarczane w ciągu 2-3 dni roboczych.

Przesyłki paczkomatowe są dostarczane w ciągu 1-2 dni roboczych.

Szczegółowe informacje o kosztach przesyłki znajdziesz na dedykowanej stronie:

Koszty dostawy

Skąd dowiem się, że moje zamówienie zostało już wysłane?

W momencie wysyłki zamówienia otrzymasz od nas mailowe potwierdzenie wysyłki.

Dodatkowo w mailu umieścimy informację o numerze nadania paczki oraz adresie, gdzie na stronie przewoźnika możesz śledzić status paczki.

Czy kurier skontaktuje się przed dostawą?

Kurier nie ma obowiązku kontaktowania się przed dostawą i jest to jego dobra wola.

Firmy kurierskie np. DPD przesyłają w dniu doręczenia numer telefonu do kuriera aby móc się z nim skontaktować i ustalić szczegóły dostawy.

Jeśli nie chcesz czekać na kuriera zachęcamy do skorzystania z przesyłki do punktu odbioru gdzie odbierzesz paczkę w dogodnym dla Ciebie czasie.
Paczkomaty umożliwiają odbiór paczek 24h na dobę.

Jak sprawdzić status przesyłki?

Najłatwiej status paczki sprawdzić bezpośrednio na stronie przewoźnika.

Ułatwiamy Ci to zadanie, ponieważ w mailu potwierdzającym wysyłkę prześlemy link bezpośrednio do strony przewoźnika gdzie będzie można śledzić paczkę.

Czy mogę odebrać zamówiony towar osobiście?

Niestety ze względu na prowadzoną formę działalności nie umożliwiamy odbioru osobistego zamówień.

Kurier próbował doręczyć przesyłkę ale nie było mnie w domu, co robić?

Kurier powinien spróbować doręczyć przesyłkę jeszcze przez kolejne 2 dni robocze.

Następnie przesyłka może trafić do punktu odbioru przewoźnika skąd jeśli nie zostanie odebrana w odpowiednim terminie trafi z powrotem do nas.

Możesz spróbować skontaktować się z kurierem lub przewoźnikiem w celu ustalenia szczegółów kolejnej próby doręczenia przesyłki.

Zamówienie zostało wysłane a paczka nie jest doręczona, co robić?

W pierwszej kolejności należy sprawdzić status przesyłki na stronie przewoźnika, gdyż możliwe, że przesyłka została awizowana i oczekuje na odbiór w punkcie przewoźnika.

Jeśli status na stronie przewoźnika nie pokazuje zmian od kilku dni prosimy o kontakt z nami pod adresem zamowienia@luxperfumy.pl a będziemy wyjaśniać sprawę z przewoźnikiem.

Co znajdę w przesyłce?

W przesyłce znajdą się zamówione przez Ciebie towary.

Nie martw się, że w przesyłce nie ma rachunku za zakupy ponieważ fakturę VAT prześlemy Ci mailowo.

Czy mogę zamówić opakowanie na prezent?

W chwili obecnej nie oferujemy usługi pakowania na prezent. Staramy się pakować estetycznie nasze przesyłki.

Pamiętaj, że jako adres wysyłki możesz podać adres osoby obdarowywanej, wówczas przesyłka trafi do niej bezpośrednio.

Czy mogę zamówić za granicę?

Standardowo w sklepie nie ma takiej możliwości.

Jeśli chcesz dokonać zamówienia za granicę prosimy o kontakt pod adresem zamowienia@luxperfumy.pl z podaniem dokładnego adresu wysyłki.

Prześlemy wówczas informację zwrotną z kosztami przesyłki.

Jeśli zdecydujesz się na zamówienie, prześlemy indywidualny link do płatności online za zamówienie wraz z przesyłka zagraniczną.

Formy płatności

Jakie są możliwe formy płatności?

Dostępne w naszym sklepie formy płatności to:

  • szybkie płatności online – płatność jest widoczna w ciągu kilku sekund po wpłacie. Płatności są obsługiwane przez system Przelewy24 oraz PayNow
  • płatność kartą Visa lub MasterCard – obsługiwane przez Przelewy24
  • wpłata na konto bankowe – zamówienie trafia do realizacji po otrzymaniu przelewu na nasze konto
  • płatność za pobraniem – za przesyłkę oraz zamówione towary zapłacisz przy jej odbiorze
W jakiej walucie można dokonać zapłaty?

Walutą obowiązującą w naszym sklepie jest Polski Złoty (PLN).

Wybrałem płatność online ale nie dokonałem zapłaty, co robić?

W takiej sytuacji możesz ponowić płatność klikając w odpowiedni link w mailu.

Jeśli posiadasz konto w naszym sklepie możesz dodatkowo ponowić płatność na liście zamówień.

Nasz system wyśle też, w ciągu około godziny od złożenia zamówienia i braku płatności, przypomnienie o płatności wraz z linkiem do płatności online.

Zwroty i reklamacje

Czy produkty objęte są gwarancją?

Każdy produkt jest objęty 2 letnią rękojmią co gwarantuje polskie prawo.

Czy mogę odstąpić od umowy zawartej na odległość?

Tak, masz prawo do odstąpienie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia.

Dbając o Państwa zadowolenie, wydłużamy czas na zwrot do 30 dni.

W przypadku chęci dokonania odstąpienia i zwrotu zakupionych towarów prosimy o wypełnienie dedykowanego formularza na stronie:

Zwroty

Jakie koszty poniosę przy odstąpienie od umowy i zwrocie?

Jedyny koszt jaki poniesiesz, to koszt odesłania przesyłki z towarami do naszego sklepu.

Czy mogę wysłać zwrot za pobraniem?

Niestety nie, musisz opłacić przesyłkę z góry.

Nasz sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem.

Jak złożyć reklamację?

Jeśli chcesz dokonać reklamacji związanej z zamówieniem prosimy o wypełnienie dedykowanego formularza reklamacji:

Formularz Reklamacji

Jeśli reklamacja nie dotyczy zamówienia, prosimy o przesłanie reklamacji na adres reklamacje@luxperfumy.pl

Zamówienie zostało błędnie zrealizowane, co robić?

Staramy się nie popełniać błędów, lecz każdemu one się zdarzają.

Jeśli Twoje zamówienie zawiera błąd, prosimy o przesłanie informacji na adres zamowienia@luxperfumy.pl wraz z opisem niezgodności.

Pokryjemy wszelkie koszty związane z doprowadzeniem zamówienia do pełnej zgodności.

Przesyłka dotarła uszkodzona, co robić?

W takiej sytuacji konieczne jest spisanie protokołu szkody z kurierem, który doręczał przesyłkę.

Następnie prosimy o przesłanie:

  • zdjęć uszkodzonych produktów
  • zdjęć uszkodzonej paczki
  • skanu protokołu szkody
  • informacji co jest uszkodzone

Na adres zamowienia@luxperfumy.pl lub poprzez dedykowany formularz reklamacyjny:

Formularz Reklamacji

Powyższe informacje, są niezbędne do prawidłowego rozpoczęcia procesu reklamacji u przewoźnika.

Do czasu rozpatrzenia reklamacji u przewoźnika, prześlemy na nasz koszt ponownie produkt, który uległ uszkodzeniu w transporcie.

Jaki jest czas rozpatrzenia reklamacji?

Reklamacje rozpatrujemy zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego tj. w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia następnego po dniu otrzymania reklamacji.

Jak sprawdzić status zwrotu/reklamacji?

W przypadku zwrotu otrzymasz od nas maila gdy:

  • otrzymamy Twój zwrot
  • zrealizujemy zwrot płatności

W przypadku reklamacji otrzymasz od nas maila gdy:

  • otrzymamy Twoją reklamację
  • rozpatrzymy Twoją reklamację
  • będziemy mieli dodatkowe informację związane z reklamacją
Jak szybko otrzymam zwrot płatności?

Gdy tylko otrzymamy przesyłkę zwrotną zajmiemy się niezwłocznie procesowaniem zwrotu.

Pieniądze powinny trafić do Ciebie maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Moje konto

Nie mogę się zalogować na konto, co robić?

W pierwszej kolejności spróbuj zresetować hasło do swojego konta.

Jeśli to nie pomoże prosimy o kontakt z nami pod adresem kontakt@luxperfumy.pl

Koniecznym jest aby email został wysłany z adresu przypisanego do konta.

Czy moje konto może zostać zablokowane?

Tak, w przypadku wykrycia naruszeń dokonanych przez właściciela konta lub naruszenia postanowień regulaminu konto może zostać zablokowane.

W takiej sytuacji prześlemy mailową informację z przyczyną blokady konta.

Czy dane na moim koncie są bezpieczne?

Tak, spełniamy rygorystyczne wymogi RODO co do ochrony danych osobowych.

Dodatkowo nasz sklep zabezpieczony jest certyfikatem SSL, który uniemożliwia „podsłuchanie” komunikacji Twojego urządzenia ze sklepem.

Zachęcamy do zapoznania się z pełną treścią polityki prywatności:

Polityka Prywatności

Czy mogę dokonać zmiany danych konta, np. adresu?

Tak, jest to możliwe po zalogowaniu na swoje konto.

Kontakt z nami

Jakie są możliwe formy kontaktu?

Zachęcamy do kontaktu drogą mailową gdyż jest to najlepsza i najwygodniejsza forma kontaktu z nami.

Na każdy mail staramy się odpowiadać w ciagu kilku godzin w dni robocze.

Dodatkowo umożliwiamy również kontakt telefoniczny.

W jakich godzinach można się kontaktować ze sklepem?

Kontakt poprzez email dostępny jest cała dobę, staramy się odpisywać w ciągu maksymalnie kilku godzin w dni robocze.

Nasze standardowe godziny pracy to 9-17 w dni robocze.

Zachęcamy również do kontaktu poprzez Facebook, w prawym dolnym rogu znajduje się chat poprzez messengera.
Możesz również wysłać nam wiadomość bezpośrednio przez nasz fan page.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania, zapraszamy do kontaktu.

Dane kontaktowe znajdują się w zakładce kontakt